Svědkové Jehovovi a Strážná věž
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Zajímám se o svátky, pomozte mi.

+5
kovboj
Melissa
Černá ovce sboru
Patrobas
V.S.
9 posters

Goto down

Zajímám se o svátky, pomozte mi. Empty Zajímám se o svátky, pomozte mi.

Příspěvek  V.S. 11/3/2009, 18:30

Ahoj všem, jsem studentka vysoké školy a jmenuji se Veronika.
Ve škole jsme dostali zadání pro naši semestrální práci z předmětu geografie náboženství. Vybrala jsem si právě Svědky Jehovovi a práce se má zabývat svátky a zvyky. Proto se obracím právě na vás všechny tady a chtěla bych vás poprosit o nějaké "komentáře" ohledně svátků, které sami doma slavíte a které zase naopak ne. Ohledně Vánoc, by mne zajímalo, jestli i třeba rodiny s malými dětmi si nedávají dárečky nebo jak to tedy vlastně je Smile Byla bych moc vděčná za nějaké ohlasy.
Kdo by se chtěl více rozepsat (více osobněji třeba Smile ) může mi napsat i na e-mail smilecz@seznam.cz
Předem moc děkuju a přeji všem jen to dobré. Smile

V.S.

Female Poeet p?íspivku : 1
Reputace : 0
Body : 0
Registration date : 11. 03. 09

Návrat nahoru Goto down

Zajímám se o svátky, pomozte mi. Empty Re: Zajímám se o svátky, pomozte mi.

Příspěvek  Patrobas 12/3/2009, 19:34

Milá VS,
na tomto webu je informací dost, jen je musíš vyhledat. Začni třeba tímto:

https://straznavez.forumczech.com/svidkove-jehovovi-jejich-organizace-a-nauky-f2/vanoce-vanoce-poichazeji-zpivejme-poatele-t313.htm

Kdybys něčemu nerozuměla, tak se zase ozvi.
P.

Patrobas

Male Poeet p?íspivku : 63
vztah k organizaci : po mnoha letech aktivity přišlo rozčarování; formální člen
Reputace : 0
Body : 41
Registration date : 01. 10. 08

Návrat nahoru Goto down

Zajímám se o svátky, pomozte mi. Empty SJ - svátky neslaví.

Příspěvek  Černá ovce sboru 12/3/2009, 20:43

Ahoj.Tvoje semestrální práce v tomto případě může být tak stručná,jako hlavička mého příspěvku.
Černá ovce sboru
Černá ovce sboru

Male Poeet p?íspivku : 280